Briefje voor de Hakkendragers

Gisteravond was ik gezellig aan het stappen in de stad.. Daar zag ik een clubje dames goed opgemaakt en alles en met beste naaldhakken door de stad heen lopen, toch maar even uitleggen in dit briefje hoe ik daar over denk..

Beste dames…

Ik heb me altijd afgevraagd wat jullie er nou zo fijn aan vinden om er op te lopen. Zeker die naaldhakjes waar ik jullie zo vaak op zie rond huppelen. Is dat nu echt zo fijn dan? Ik vind het wel goed staan dat is niet het punt, alleen dat getik word ik gestoord van. Irritatie nivo van mij schiet met een rot gang omhoog als ik dat in de verte al hoor. Zeker als er van die metalen plaatjes op zitten. Er zullen vast wel meer mannen zijn die zich storen aan dat getik. Tik Tik, dat jullie daar niet aan storen… ik vind het knap. Maar goed, sommige meiden kunnen er redelijk snel op lopen dat er een soort ritme in komt waarbij ik dan wel weer wat leuke teksten op kan verzinnen maar als ik dat wil tik ik zelf wel op een muur of iets dergelijks, heb ik die hakken echt niet voor nodig. Daarnaast kunnen sommige er niet eens op lopen! Met hun wankelende enkels proberen ze met zweet tussen de bilnaad van A naar B te komen en als ze er zijn is het eerste wat ze doen die hakken aan de kant schoppen. Waarom doe je ze dan ook aan als het zeer doet!? Vrouwen willen pijn lijden om er mooi er uit te zien. Waarbij ik dan weer denk, draag tenminste schoenen wat lekker zit en andere niet irriteert, word je avond een stuk gezelliger door..

Een Reactie op “Briefje voor de Hakkendragers

Plaats een reactie