Maskers: Slot

Wat ik de vorige delen heb geschreven hoe ik er over denk zijn nog maar een paar voorbeelden, ik kan alles wel gaan schrijven over alles hoe ik er over denk maar dan kan ik denk ik wel bezig blijven. Het punt is gemaakt over wat mensen kunnen doen om de waarheid te verbergen. Simpel genoeg is het redelijk makkelijk om je anders voor te doen wie je werkelijk bent, voor sommige kunnen ze haast niet meer anders en dan is mijn vraag dat ze zichzelf nog wel kennen wie ze echt zijn.

Voor mij is het in ieder geval duidelijk, maskers draag je niet alleen voor jezelf maar ook bescherming voor anderen om je heen. Waarvoor je een masker ook gebruikt, het is duidelijk dat die keus is gemaakt uit zelfbescherming. Soms word dat geaccepteerd maar af en toe ook niet en zal er altijd wel iemand zijn die er doorheen prikt. En dan? Duw je die persoon weer weg of laat je die gene toe en hoop je het beste voor jezelf en voor ander? Dit geval is dan zeker niet simpel maar wel een uitdaging om eens rond te lopen bij iemand zonder je masker op te zetten, vraag je dan af wat voor gevoel je daar bij hebt en trek daar je conclusies van uit. Het is lang zo erg nog niet…

Don’t always wear a mask with people around you,
don’t be afraid to show yourself,
If people know your true self.
Then everyone have a real reason to love you.

Geef een reactie

