Briefje voor de vrouw onvriendelijke man

Vandaag waren mijn collega’s weer eens lekker bezig met zeiken over het vrouwelijk geslacht.. voor hun deze brief.

Jij bent een prima voorbeeld voor het gezegde “God heeft rare kostgangers”. Denk niet dat Hij in gedachten had wanneer hij de mens op de aarde zette met de gedachten dat alle vrouwen aan je voeten moeten dansen. Nee, vrouwen zijn geen objecten waar je bezit van neemt. Zij zijn ook mensen van vlees en bloed waar jij ook van gebouwd bent. Met een eigen ziel en gedachten om de dagen door te komen op hun manier en niet op jouw manier.
Dat je denk dat elke meid een lust object is noem ik een schande! Niemand vraagt daarom en zeker niet de persoon waar je naar staat te staren, na te fluiten of op afstand hard vraagt voor een spannende avond. Grappige is als de aangesproken vrouw niet terug reageert dat ze dan gelijk een slet is… De slet ben jij namelijk die voor iedere gewillige vrouw klaar staat om er aan te voldoen.
Eigenlijk is het heel simpel. Mijn mening uitgesproken… Geen respect voor een vrouw verdien jij zeker geen respect van mij, en dat krijg je dan ook niet. Van mij betreft kan je de boom in… Slet!

Een Reactie op “Briefje voor de vrouw onvriendelijke man

Plaats een reactie