Done is Done!

Wetend dat het moeilijk is gaat het nu eenmaal zo. Niemand weet precies hoe sommige dingen nu eenmaal gaan maar ‘wat moet dat moet’ word wel eens gezegd. Wetend dat ik mijzelf er ook zeer mee doe maar er is voor mijn gevoel geen andere optie om dit toch maar zo te laten hoe het nu is. Ik ben geen aansteker die je aan kan doen wanneer je wilt om even een vergelijking te geven.
Punt alleen is dat er nu wel een goeie vriendin uit m’n leven is verdwenen, maar blijkbaar is het niet anders. Ik kan wel gaan denken wat als ik dit anders had gedaan, of iets anders had gezegd maar gelukkig zit ik zo niet in elkaar. Done is Done! Misschien jammer dat er dan ook geen weg meer terug is maar zo gaat dat nu eenmaal bij mij. Klink waarschijnlijk hard maar wil niet aan een touw trekken, heb ik eerder nooit gedaan en ga ik nu zeker ook niet doen.
Sommige dingen lopen nu eenmaal zoals het gaat, of je het nu aanstaat of niet. Accepteren om er mee te leven is lastig maar zeker niet onmogelijk. Weet dat er altijd wel wat anders is je in te storten om de andere te vergeten, ook al is vergeten lastiger dat het klinkt… maar niks is onmogelijk.

Geef een reactie

