Conclusies

Maakt niet uit wat het is maar er is altijd wel wat op aan te merken wat niet goed is. Duidelijk verklaringen zijn er nooit maar die persoon denkt wel dat het zo is. Deze opmerking word graag gedeeld met anderen om zo een soort van roddel te verspreiden of iets dergelijks… denk dat niemand daar het nut er van in ziet.
Er is altijd wel wat te klagen, hoe erger hoe beter. De één is altijd beter dan de ander en ze nemen zichzelf dan ook al te graag als voorbeeld alsof ze de beste zijn in hun soort. Wat ik dus ook zeg, hun ‘soort’… Dat soort dat altijd beter weet dan de ander, ook al hebben ze er totaal geen verstand of kennis van. Dat soort die iedereen lijkt te kennen en met één oog opslag al gelijk weet hoe die persoon in elkaar steekt en meestal deugt die persoon dan ook niet. Dat soort folk wat altijd zichzelf zelf voor stelt en de rest moet er maar achteraan komen… soort van ‘alpha mannetje’ maar dan malen erger.
Bij deze meld ik aan dit soort folk dat ze van mij betreft de boom in kunnen! Ik hoef jullie mening niet te hebben hoe ik dingen beter anders kan doen terwijl mijn manier ook zeker werkt. Wil niet weten hoe jullie alles doen en ga dat dan ook zeker niet aannemen als dat voor mij niet van toepassing is. Daarbij zullen jullie ook nooit weten hoe ik in elkaar steek met één blik na mij geworpen te hebben en zal er ook zeker voor zorgen om dat zo te houden.

Het is simpel… hou je conclusies voor je betreft een ander en beschrijf je niet als de beste wat rond loopt op deze aardkloot, denk je daarbij moeite mee te hebben dan zeg ik je het volgende: “Laat mij met Rust!”

Geef een reactie

