Tried and failed

Jah, sommige dingen kan ik beter laten heb ik het idee. Mijn vorige blog stukje was in het Engels om zo wat buitenlandse lezer te trekken voor de gein en nadat ik dat weer eens terug gelezen heb toch maar besloten dat maar niet meer weer te doen. Ten eerste het is erg lastig om die omschakeling te maken. Ook al dicht ik wel eens in het Engels wilt nog niet gelijk zeggen dat ik gelijk boekdelen kan schrijven.. denk dat ik het maar bij de gedichtjes hou. Ten tweede is het formulieren naar het Engels wat je in het Nederlands voor ogen hebt om neer te zetten een stuk ingewikkelder dan ik had gehoopt, om simpel te zeggen.. mijn Engelse woorden schat is lang niet groot genoeg om er mee te kunnen schrijven, laat staan mijn Engelse grammatica wat in het Nederlands al bout is laat staan in een andere taal.
Dus, voortaan gewoon weer in het Nederlands

-That’s All Folks!-

 

Geef een reactie

