150!

Echt dit is precies mijn 150ste post hier op deze Blog!
Met de titel “Just a blog about everything and nothing” schrijf ik over de gekste dingen betreft wat er in me op komt of wat ik mee maak. Gek genoeg slaat dit wel aan omdat ik richting de 4000 hits ga. Is natuurlijk niet echt een feestelijk bericht maar ik ben er wel erg dankbaar voor. Dankbaar dat er lezers zijn die de tijd nemen om mijn geschriften te lezen waarbij ik hoop dat ze in de toekomst ook blijven lezen.
Mijn activiteit is misschien niet al te hoog de laatste maanden maar dat zal wel weer los lopen de komende tijd en eens zien of ik de 300 posts haal. Krijg alweer nieuwe ideeën waarover ik kan schrijven en hopelijk bevalt dat jullie ook.

Namens de feest commissie bedankt voor ’t lezen..!

Geef een reactie

