Viermaal

Zat dus te denken laatst op mijn werk aangezien we niet veel te doen hebben en kwam ik zo aan het rekenen. Heb 16 april 4 maanden met m’n vriendin.  Aangezien het april de 4de maand is van het jaar komt dat mooi overeen. 16 december jongsleden heb ik haar gevraagd of zij mijn vriendin wilde zijn en gelukkig zei ze ja.. 12de maand en tel daar 4 bij op kom je weer uit op 16… weer het getal 4. Simpeler nog kan je zeggen 4 maal 4 is 16 min 4 is weer 12. Reken sommetje snel gemaakt maar vond het wel grappig.

Anyway.. Mijn vriendin is dus de reden dat ik haast niet meer op mijn blog schrijf maar komt langzaam wel weer wat leven in. Blijf dit leuk vinden om te doen en wil dat ook wel zo houden. Wanneer er weer een idee komt zal ik dat zeker weer uitschrijven en posten.. wat voor idee maakt niet uit,” Just about everything”.

Geef een reactie

