Spreek je mening

Mag nu wel eens gezegd worden, ik schrijf wat ik denk!
Uit verveling ben ik mijn blog maar eens gaan na lezen en zie hier en daar toch wel wat stukken waarvan ik zelf over denk van dat ’t misschien wel iets te hard van het goeie is. Daarnaast denk ik dan ook wat dan nog, zo dacht ik toen blijkbaar dus waarom zou ik dat verbergen? Ik vind dat je mening gesproken mag worden en niemand die er wat van kan zeggen, jammer genoeg gebeurd dat wel tot kwaads toe.

Mijn mening daarin tegen wat ik hier schrijf is alsnog mijn mening en wil niemand wat in de strot drukken… of misschien toch wel? Misschien wil ik wel dat sommige mensen wakker worden geschud en eens hun grote bek opzetten om iets wat ze niet aanstaan, om iets wat hun irriteert of juist iets om te uiten zoals de liefde uiten aan de andere waar je al maanden of jaren gek op bent en je maar niet uit je hoofd krijgt. Misschien wil ik dat allemaal wel bereiken maar pin me er niet op vast… het zijn maar woorden van een halve gek niet waar?

Zelfs dit stuk spreekt al genoeg als je tussen de regels leest. Wees niet bang om je mening te uiten ook al kan ’t verkeerd uitlopen. Ligt er wel aan hoe subtiel je het brengt. Mijn subtiliteit is niet helemaal geweldig en eerlijk gezegd maakt me dat ook geen donder uit. Dan maar eens een grote bek terug krijgen of een knal aan m’n smoel, zolang de ander maar verwacht dat je ’t terug kan verwachten.
Wat ik wil zeggen.. zeg wat je te zeggen hebt, doe het subtiel of juist niet maar dat is jouw keus. Weet alleen wel wat je wilt zeggen en dat je in je recht staat.

“Say what you want, do what you want..
.. Understand what you say and understand what you do”

Geef een reactie

