en Nu!?

De klok is terug gezet en dat was voor mij wel iets om te schrijven over de aankomende donkere dagen wat ons nu te wachten staat. Had al aardig wat op papier maar toen bedacht ik me laat ik eens gaan kijken of hier al niet eens over geschreven heb.  Jawel hoor, staat al beschreven in een andere post genaamd “Winter”.

Nu heb ik zoiets van.. en nu? Wat is er nog meer om over te schrijven wat in mijn idee patroon ligt? Misschien maar eens out of the box denken dan maar, wat misschien wel wat lastig kan zijn maar dan weer de vraag wat is out of the box!? En hoe gaat het uitpakken met een andere schrijfstijl…?
Veel vragen… … You’ll shall see how this goes, as will I

Geef een reactie

