Lief en onschuldig

Ik heb er een klein achternichtje bij genaamd Lizzy, iedereen is in de wolken door haar geboorte en gelijk hebben ze. Aangezien ik op afstand woon voor haar maar een gedichie totdat ik der een grote knuffelbeer kan geven..
Felicitaties aan Peter en Daisy!!

Op het moment dat we ’t wisten
tot het moment van vandaag
Zaten wij met smacht te wachten en te twisten

Nu dat het moment is aangekomen
en wij niet meer hoeven te wachten tot vandaag
zijn we blij dat je eindelijk bent geboren

Geboren in een familie vol met liefde en geluk
jouw leven kan nu al niet meer stuk

Zo lief en onschuldig hoe klein je bent
je word nu al aan alle kanten verwent

Bij deze zeg ik tegen jou…
Welkom in de familie kleine Lizzy
Jij maakt de familie Peter en Daisy tot een perfectie..

3 Reacties op “Lief en onschuldig

  1. wat erg mooi dank je wel moet er wel van huilen ik ben altijd met gedichten bezig wist niet dat het ook in jou zat nou ja ben ook je tante het zit in de gene bedankt liefs tante p.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

