Word “afstoffen”

Even kijken hoe dit ook al weer werkt, ik toets een letter in en verschijnt dan hier in het programma toch? Verrek! Het werkt nog, dus..

Eens zien, ik ben nu ondertussen 120 posts verder op deze site waarop ik over de 2200 hits heb gehad. In deze posts heb ik geschreven over van alles en nog wat, hoe leeftijd niet echt van belang is tot aan een ode geven aan m’n buurvrouw wie aan het herstellen is van een ernstige ziekte. De andere posts die er hierop staan geschreven is pluis je zelf maar uit want ik ga niet alles op noemen, geen zin in… Op een zeker moment heb ik ‘word’ maar eens in de kast gezet simpel omdat ik niet echt meer wist waar ik over kon schrijven, ondertussen heb ik weer genoeg ideeën om over te klagen en te zeiken en misschien wel wat kritiek te leveren dat ik wel weer over wat onderwerpen kan schrijven. Niet zozeer voor mezelf maar meer om anderen even wat minuten van hun leven af te snoepen om te lezen wat ik dit keer te zeiken heb.

Dus heb ik ‘word’ maar weer eens uit de kast getrokken, even met een poetslap erover heen en klaar voor gebruik…

2 Reacties op “Word “afstoffen”

Geef een reactie

