Not Fair

Het is niet altijd eerlijk verdeeld, zeker niet in de natuur. Natuurrampen in de 3de werelden is daar zeker een voorbeeld van. Maar niet alleen daar maar ook bij ons in de buurt of bij je geliefden.
ik hoorde vandaag dat mijn buurvrouw kanker heeft in de beginstadium, mijn buurvrouw! Dichterbij kan je haast niet zoeken. Ik stond versteld toen ik het hoorde, was daarna wel weer iets opgelucht toen ze zei dat dit te verhelpen was met bestraling en chemokuur. Ze is verder niet ziek maar door deze behandelingen is het haast wel zeker dat ze dat straks wel word.
Ik zei al dat het niet altijd eerlijk verdeeld is, als ik dan kijk naar m’n buurvrouw wie altijd voor iedereen klaar staat en hard werkend bij ons in het ziekenhuis is dit natuurlijk het laatste wat je verwacht. Ik verwacht zeker dat ze de beste steun krijgt van iedereen om haar heen want dat is iets wat ze zeker wel verdiend. Ik weet wel dat ze dat wel krijgt maar toch nog even voor de duidelijkheid. Het is wel mijn buurvrouw en ik ben er gek mee…
Marja, veel sterkte!

Geef een reactie

