Verboden Liefde

Liefde is niet alles, soms strand je tegen een muur wanneer je ’t niet lukt omdat de ander geen interesse in je heeft, is mooi balen dacht ik zo. Ook al is er weinig aan te doen en je moet toch door gaan hoe lastig dat ook is. Maar juist de liefde wat eigenlijk niet kan is dan ook tegelijk ’t gevaarlijkste. Gevaarlijk spannend leuk gezegd. En toch kan je er niks mee, niks geen uitingen om wat voor reden dan ook. Dit eet je op van binnen en langzamerhand word je gek van jezelf en iedereen om je heen. Je kan lastig nadenken om wat je doet en waarom maar enige waar je gedachten naar afdwaalt is de gene die jij juist niet mag krijgen.

Wat een bende kan een mens creëren in de gedachten gang als je dit zo leest. En deze bende heeft iedereen vast wel een keer last van gehad, en hoe ga je daar mee om is voor ieder natuurlijk anders. Ik bijvoorbeeld werk me dan compleet de tering in om even grof te zeggen. Andere storten zich in de muziek of in een boeken collectie waar je 2 jaar over doet. Kan wel meer voorbeelden geven maar ieder weet zelf iets te verzinnen hierop.

Life is a bitch! Dat blijf ik zeggen en klopt volledige in dit soort situaties. Maak het beste van wat je er uit kan halen en benut al je kansen, ook al is het soms fout maar zolang de uitkomst is wat je wilt waarom ook niet. One Life, One Chance.

Verwante onderwerpen: Forbidden Love

2 Reacties op “Verboden Liefde

  1. Ja, die bende ken ik. Hou op. Ik ben net begonnen met mijn boekencollectie, waar ik 2 jaar over ga doen. Maar ik hoop dat er eerder een eind aan komt. Dat er weer kansen komen. Life can be a f-ing bitch, indeed…

  2. Pingback: Forbidden Love « Just a blog about everything!

Geef een reactie

