Oost-Indisch Dom (blond)

Nee, ik ga geen voorbeelden geven want het is wel de bedoeling dat dit wel een keertje gepost word. En ja, dit gaat over de vrouw dus je hoeft niet verder na te denken. Niet alleen de vrouw in het algemeen want ik denk dat ook wel de man er zich zeker schuldig aan maakt. Schuldig aan zichzelf dom houden voor een ander. Ik doe dat hele dagen en ik vind het ook wel prima zo. Best wel fijn dat niet alles me gevraagd word en zal er ook zeker aan werken dat ook zo te behouden. Toch zijn er wel wat mensen bij die om de simpelste dingen er dom op reageren waarbij er al snel een opmerking in mijn gedachten komt wat gaat als:”je kan beter een hond leren praten”. En dan vraag ik me echt af of die gene nu doet als of… of gewoon echt zo dom is als een varken!
En ja, sommige zijn inderdaad zo dom. Ik ken er ook in mijn omgeving en zij is echt mijn vermaak wanneer ik der zie. Mooiste is dat ik niks hoef uit te lokken, ze doet het zelf wel. Toch denk ik dat ze zich vaker dom voor doet dan dat ze is, jammer genoeg alleen nog nooit meegemaakt.
Ik kan er wel harder op in gaan maar heeft geen nut, wat aan veranderen red ik toch niet. Alleen wil ik er mee zeggen dat niet iedere dom blond die even een domme opmerking maakt dan ook daad werkelijk dom is. Voor het zelfde geld word jij voor de gek gehouden.

Geef een reactie

