Weerzien

Toch was het raar om je weer te zien… Tevreden in je vel, ook al keek je me wel eens aan toch mij niet benaderen. Wel hallo en een snelle zin want veel zin had ik er niet in maar alsnog was de rest van de avond niet echt meer de avond wat ik me had voorgesteld. Beetje ontwijkend ging ik de avond verder en probeerde er niet langer aan te denken. Toch wel lastig wanneer ik je elke keer weer zag. Echt gezelliger werd ik er niet op dus besloot ik maar om weg te gaan om het gezellig te houden voor anderen maar zeker voor mezelf
Nu ik er weer zo over na denk weet ik nu dat ik de juiste keus heb gemaakt. Ook al was het zwaar is het toch maar beter zo. Kan mijn tijd beter aan anderen besteden die het wel verdienen waarvan ik denk niet in eens de rug te keren, ieder geval dat ik hoop ik dan. Dat is de risico maar soms moet je die wel nemen. 50% kans dat je weer onderuit gaat maar dan is het weer niet anders, je leert er van als het goed is en dan weer opnieuw die risico nemen.

Geef een reactie

