Friends

Friends come and go,
sometimes that just happen with the flow
Friends smile and cry,
when you wave your hand goodbye.
Friends good or bad,
I know that this is sad.
Friends for good and sad,
remember the good times we had.
Friends in good time
it’s sad to say goodbye
Friends in bad time
Guess that wasn’t meant for us to be…

3 Reacties op “Friends

  1. Ha Gradus je gaat op de buitenlandse toer zie ik😉
    Goed hoor, ik zou me er niet aan wagen want te beperkte buitenlandse kennis.
    De volgende in het Latijn?

    Fijne avond!

  2. nee.. het is alleen engels en nederlands voor mij..😉 zit een beetje in een stop met schrijven, maar af en toe komt er nog wat uit dus dat zet ik er gelijk op😉 hopelijk word dat snel anders

    Jij ook een fijne avond kerel😉

  3. Het was een grapje hoor😉
    Over het schrijven zou ik me niet druk maken, het moet een hobby blijven en geen must dan zul je zien dat het vanzelf weer opkomt.
    Misschien moet je het gewoon ff laten rusten.

Geef een reactie

