Reclame

Ik zie het al voor me als ik er over denk… Een gezellig familie, heerlijk doorsnee met een paar kinderen samen met z’n alle op de bank voor de televisie klaar om te kijken naar hun favoriete show. Ongeveer een kleine 10 min in die show word het vervolgd na een 11 min durende reclame blok…

Yep reclame, ik heb daar dus echt een afschuwelijke hekel aan. Na 10 min kijken naar een aflevering van een serie of film moet er eerst weer eens een zooi reclame door je strot worden gedrukt waar je 9 van de 10 keer toch niks aan hebt maar het zou wel zo moeten want aangezien alles toch commercieel is moet er wat geld op de tafel komen, je wilt toch wel die mooie film zien niet waar? Ik hoor sommige wel eens zeggen dat ze reclame niet erg vinden. Even naar de wc of een snack halen is wel de bezigheden wat de meesten doen. Sommige kijken zelfs naar die meuk om te kijken of er iets is waar ze hun geld aan kunnen verspillen… En wat zijn we toch gezellig bezig hé zo met de familie.

Een Reactie op “Reclame

  1. Er zijn mensen die alleen maar reclame kijken heb ik wel eens gemerkt, mensen die elke reclame uit het hoofd kennen. In zo’n familie gaat het van, ha lekker vanavond reklame kijken, yippieeeeee

Geef een reactie

