Nuff Said

Of te wel “Enough Said”. Een Engelse term wat letterlijk vertaald dat er genoeg is gezegd. Dit zeg ik dus tegen de film Fitna wat Wilders gemaakt heeft een paar jaar geleden. Genoeg denk ik dan, hij heeft zijn punt gemaakt en verders valt er niet echt meer wat over te zeggen. We weten hoe hij denkt en hoe hij over de kwestie moslam voelt en meer toevoegen is niet meer van belang. Er op door hameren kan alleen maar meer irritatie opbrengen wat nu bij mij eigenlijk ook wel te waarnemen valt.
Maar zoals iedereen nu onderhand wel weet gaat deze mafkees een nieuw deel uitbrengen met de originele titel: Fitna 2, ik zou er gelijk voor zorgen dat je al de recht binnen krijgt wat je later misschien wel kan verkopen aan bollywood en misschien word er een wel een creatieve Z-film van gemaakt waar toch geen hond naar gaat kijken.
Wat kan mij het schelen wat er in dit mini filmpje getoond word. Zal niet veel anders zijn dan de eerste deel. Ik vond de eerste deel niet eens schokkend eerlijk gezegd. Beetje een hoog bullshit gehalte. Wat hij denkt te bereiken met deel 2 weet niemand momenteel maar ik heb wel zo mijn vermoeden. Proberen om een ander cultuur de grond in te boren, een ander geloof te vernederen en misschien onbewust maar wat er van zal komen, meer discriminatie. Het laatste is waar ik mij druk om maak. Dat laatste is naar mijn mening de heer Wilders ook. Discriminerend naar een ander geloof, eigenlijk ook wel een beetje naar een soort van mensen. En toch word hij van alle kanten het hand boven het hoofd gehouden alsof het niks is wat hij probeert te bereiken. Mij een rotzorg… ik weet wel dat een aantal bewoners van dit godvergeten klote land deze mafkees steunt aangezien hij nog steeds in de kamer zit met een te groot aantal zetels wat hem indirect toch wel een soort van leider maakt.
Nee, ben niet trots op Nederland met dat achterkamertje politiek wat samenwerkt met een extremist!

7 Reacties op “Nuff Said

  1. Deel1 niet gezien en deel2 heeft ook niet mijn interesse, de man is niets zeggend dus niet interessant voor mij.

    Straks heb je weer 3 groepen, de een loopt er weer mee weg, de ander duikt er bovenop en een 3e groep laat alles passeren in de hoop dat men weer bij zijn gezonde verstand zal komen als men gaat merken dat ze misbruikt worden….

  2. Paco : Sorry.. ik ken bopske niet geloof ik.. dus begrijp je uitdrukking ook niet echt.
    Beukmans : Jij hebt zoals altijd weer een sterk punt😉 Zou zeggen laten we alles maar 1 groep van maken, de groep dat die mafkees wegstemt
    Fulpvalstar : bijzonder laag – hopelijk bedoel je een aantal meter beneden de grond😉 en bijdeze ook welkom op m’n Blog😉

Geef een reactie

