9 Dagen

Het is alweer 9 dagen geleden wanneer ik voor het laatst iets geschreven heb. Kan het me nog als de dag van gisteren herinneren wanneer ik ’t briefje voor bijrijders heb geschreven. Ik houd me bezig met van alles en nog wat en daardoor vliegen de dagen aan me voorbij. Maar niet alleen de dagen, ook de weken en jaren vliegen om me oren heen. Het is haast niet meer bij te houden wat voor dag het is en voor je het weet is het weer weekend. We zitten nu bijna op het einde van week 13 en ik kan mij oud en nieuw nog aardig goed dagen op een paar punten na, aangezien ik niet echt nuchter was maar ik weet wel dat ik goed gezelschap had die avond. Nu 13 weken verder zitten we aan de dag van vandaag en veel van de afgelopen weken kan ik me niet meer voor de geest halen. Raar eigenlijk wel want je leven vliegt aan je voorbij en er zijn maar een paar dingen wat je echt bij blijft. Zoals je grootste liefde of misschien wel je grootste fout wat je ooit hebt meegemaakt of begaan. De kleine dingen waar het juist om gaat kan zijn dat je die snel vergeet maar toch zo belangrijk zijn. Denk aan een knuffel van iemand belangrijk. Ik koester dat soort momenten elke keer, omdat ik juist vind dat die momenten ook zeer belangrijk zijn in mijn leven. Ook al raast het leven aan me voorbij, ik hou me daarbij wel vast aan de kleine dingen… wat misschien niks betekend. Of misschien dat het mijn leven drastisch veranderd..

4 Reacties op “9 Dagen

Geef een reactie

