Oriah Mountain Dreamer schrijft:

Ik hoef niet te weten hoe jij in je levensonderhoud voorziet
Wat ik graag wil weten is waar jij voor gaat en of jij het aandurft
Oog in oog te staan met de verlangens van je hart
Het interesseert me niet hoe oud je bent maar wel of je het aandurft
voor gek te staan
Omwille van de liefde, omwille van je dromen,
omwille van het avontuur dat leven heet

Lees het volledige gedicht >hier<
Dit heb ik niet zelf geschreven maar gekregen, een geweldig stuk al zeg ik ’t zelf..
Schrijfster is Oriah Mountain Dreamer..

3 Reacties op “Oriah Mountain Dreamer schrijft:

Geef een reactie

