Zo… even heerlijk van me af lullen…

Wat een weer, heerlijk weer! Waarom over het weer? Omdat ik nu even simpel weg niks beters weet om over te beginnen, ik verveel me momenteel een beetje maar verders niks bijzonders. Ik kan ook beginnen over allerlei dingen wat ik heb mee gemaakt de laatste tijd maar echt interessant is dat ook weer niet… slapen, eten, werken en een lichte hersenschudding zijn de bezigheden van de afgelopen dagen. Niet echt wat je zegt boeiend om te weten. Of te wel ik zet maar wat op papier terwijl ik de telegraaf zit te lezen op internet. Niet wetend wat ik ga doen vandaag behalve voor me uit staren naar m’n pc of tv om mijn tijd te voldoen. Misschien bedenk ik later deze dag wel iets nuttigs om te schrijven en te delen op deze blog maar dat is allemaal misschien en nog niet beslist.
Toch is het wel heerlijk om zo even van je af te typen over niks. M’n vingers vliegen over het toetsenbord alsof ik een talent heb om over niks te praten en dit zomaar in me komt. Dat ik eigenlijk al weet wanneer ik het terug lees een glimlach krijg en bij mezelf denk dat ik inderdaad dom aan het lullen ben en dit stuk eigenlijk totaal geen waarde heeft aan deze blog. Mij een zorg, ik ben even bezig en nu ik al een paar minuten bezig ben heb ik wel zoiets dat het wel genoeg is zo. Mijn laatste woorden zullen ongeveer zo zijn:
Iedereen een fijne dag gewenst.

4 Reacties op “Zo… even heerlijk van me af lullen…

  1. Een blog naar mijn hart, lekker over niks en eindigen met een fijne dag, beter kan niet😉

    Jij ook een fijne dag en geniet van het weer!

Geef een reactie

