Complimenten Dag?

Overal is er wel een dag voor,  bij deze ook de dag van ’t geven van complimenten… Ik heb ook wel een paar complimenten weg te geven.
Een compliment voor de politie, dat ze nog altijd trouw aan het flitsen zijn. Dan ook maar voor de regering omdat ze durven met PVV half in zee te gaan. Complimenten voor Nederland zelf omdat ze nog steeds als een trouwe viervoeter gedragen tegenover de VS. Dan wil ik nog een compliment geven aan de inwoners van Nederland, dat jullie nog steeds volhouden om hier nog te blijven.

Compliment geven is één ding, maar op welke manier je dat geeft verschild. Iemand een compliment geven kan ook leiden dat een ander langs z’n schoenen gaat lopen en daar word het niet beter van. Dag van de complimenten My Ass!! Als je er één verdiend, krijg je er ook 1… maar niet omdat het speciaal die dag is dat je er meer moet geven dan nodig is. Zeik de ander maar af, misschien word het dan alleen maar beter.

5 Reacties op “Complimenten Dag?

  1. ik geloof niet in afzeiken
    als een nationale complimenten dag er toe leidt dat er een wat positiever
    sfeer ontstaat in nederland, dan juich ik zo’n dag toe
    als het er toe leidt dat het gereserveerd wordt voor alleen die ene dag in het jaar dan is het niet meer dan een lachertje die uit zal groeien tot een commerciele happening zoals Valentijnsdag momenteel ook is

  2. @ Assyke
    Ik begrijp alleen niet waarom er speciaal een dag voor gekozen moet worden.. en je hoeft ook niet te geloven in afzeiken.. maar gein hebben met én om elkaar moet kunnen😉

    @Beukmans
    Ben met je eens… ik trek me er ook niks van aan, geef je een compliment dat jij er al wat van zegt😛

    @Paco
    beetje zeiken met elkaar moet kunnen, ontspanning hoort daar zeker bij.

Geef een reactie

