Ouder

Naarmate ik ouder word
realiseer ik het leven is te kort
Nog te veel wat ik nog wil doen
ik wil mijn zelf niet ten onder doen
waar zet ik de eerste stap
Wanneer heb ik waar ik naar verlang
Misschien ben ik voorbarig
dat wist ik allang
maar dan nog
waarom er niet voor gaan wat ik wil
maakt toch wel wat verschil
Ditmaal zonder een misstap
en misschien hou ik me wel voor de gek
en heb ik een iets te grote bek
het leven is te kort
dat zie ik naarmate ik ouder word

5 Reacties op “Ouder

Geef een reactie

