PC = Vrouwelijk..? (Deel 2)

Na mijn idee zit er een kern van waarheid in. Natuurlijk is het niet helemaal correct maar komt zeker wel in de buurt hoe ’t in werkelijkheid in elkaar zit. Laat het wel duidelijk zijn dat elke vrouw gerespecteerd moet worden maar dat moet zeker van beide kanten komen.(eind deel 1)

Dit was dan wat negatieve vergelijkingen maar er zijn ook daadwerkelijk positieve kanten aan deze gedachten. Als je nu denkt van.. is dat zo? Mag je gaan schamen van mij betreft.
Ik denk vooral aan het rekenvermogen wat dan de PC in staat stelt om te Multi-tasken. Programma’s draaien en op de achtergrond wat je niet draaien nog een dozijn aan programma’s… een geweldige optie al zeg ik het zelf. Vrouwen staan hiermee in een rechte lijn, Multi-tasken hebben zij bedacht. Hun ontdekking! Denk zelf eens na… alleen al op een dag taak met een drukke moeder als voorbeeld. Kinderen, boodschappen, telefoneren, werk, schoonmaken, eten koken, kinderen naar bed brengen, en dan Nog de energie hebben om lief te doen tegen de man des huizes (als hij ’t verdiend). Dit waren alleen maar voorbeelden maar dat is alleen nog de praktijk.
Hun gedachten is een verhaal apart. Ik wil niet eens weten waar ze allemaal aan denken. Als je de film moet geloven: “What woman wants” is het een heel pakket wat ik niet eens wil weten. Zeker als je denkt hoe wil je dat allemaal ter weeg brengen. Wij mannen hebben het aardig makkelijk op dit gebied. Maar de vraag is weer is dat ook zo. Als ik het volgend voorbeeld bekijk denk ik wel… Snel ziek zijn we niet, maar wanneer we ziek zijn gebeurd er ook weinig. Vrouw daarin tegen baard een kind en begint gelijk met verzorgen van de kleine… over hoge pijngrens gesproken.

Net als een PC staat een vrouw nooit stil, altijd wel in de weer om ook maar iets te doen. Ook al is het iets kleins maar er moet wat gebeuren. Daar kunnen wij mannen misschien wel iets van leren.

Geef een reactie

