Vind je geweldig

Ik vind je geweldig
vind je wonderbaarlijk

Toch is er iets wat niet klopt
het voelt als of ons hart is gestopt

Waarom dit gevoel
weet niet waarom en wat voor doel

Dit gevoel is ondraagbaar
te gevaarlijk

Ik vind je geweldig
maar toch heb ik een naar gevoel

Dat wij niet meer wij zijn
en ik straks alleen zal zijn

Wou dat ik het wist wat het is
hopend dat ik me vergis

Ik vind je geweldig
het is maar dat je het weet

Samen met de hoop
dat je dit nooit vergeet.

Geef een reactie

