Dromen

Sorry voor de narigheid wat ik je bracht,
had ik maar iets meer aan je gedacht.
Dan wist ik wat ik eigenlijk had moeten doen,
misschien was het dan beter afgelopen toen.

Maar toch maakte ik een fout,
wat ik nu dus berouwd.
hopen dat ’t ooit nog goed zou komen,
ook al denk ik dat het blijft bij dromen.

Dat we samen weer door één deur kunnen lopen,
zonder het gevoel dat we negatief tegen elkaar overkomen.
Dat jij weer kan praten tegen mij.
en ik weer kan lachen en genieten van jou bijzijn.

Dit wat ik zie in mijn dromen,
ik hoop dat dit snel zou uitkomen…

Geef een reactie

