Trots

Ik vind mijn pa echt een geweldige man.. eigenlijk wel op alle fronten wat ik ook maar kan bedenken. Vandaag heeft hij mij weer eens bewezen dat ik trots mag zijn dat ik zijn zoon ben.
Na een gezellige avond stappen is hij volgens onbekende manier thuis gekomen. Daarbij was hij zijn bril en portemonnee verloren. Later op deze dag werd hij gebeld door bewoners verder op onze straat dat zij zijn spullen hadden gevonden. Hij en zeker mezelf waren opgelucht…
Op dit soort momenten komt bij m’n vader de heer bij hem boven, bracht de betreffende vrouw een mooi boeket bloemen, bedankte  haar nogmaals vriendelijk voor  ’t vinden en terug brengen van zijn spullen.
Typisch mijn vader, een geweldig man waar ik trots op ben om zijn zoon te zijn.



Geef een reactie

