Opa

Lieve opa, hoe kan dit nu zo zijn,
hoe gaat mijn leven verder zonder jou bijzijn?
Lieve opa, hoe heeft dit kunnen gebeuren,
Wat moet ik zonder je glimlach die mij altijd zou op beuren?
Lieve opa, waarom heeft U ons verlaten,
met wie moet ik anders praten?
Lieve opa, Uw verlies valt nog steeds zwaar,
daarom voor mijn opa dit gebaar.
Voor mijn lieve opa, hij die in de hemel zweeft..
Hij die voor altijd in mijn hart voort leeft.

Dit gedicht heben ik een aantal jaar geleden geschreven..

2 Reacties op “Opa

Geef een reactie

